Monday, October 1, 2007

Още едно стабилно бягане на кроса във Варна







На 28.09.2007 отпътувах за Варна заедно с новия ми клуб .Пътят продължи около 2 часа(но в хубава компания времето минава бързо) . Настанихме се в хотел “Персей” близо до края на града , но за сметка на това беше много хубав.Разходихме се из града както обикновено , а след това ни остана време и да разтичаме(10-15 минути).На следващия ден беше и старта .Аз заедно със съотборника ми Антон Манов стартирахме в 10 55ч , а самото откриване беше в 10 часа . Изгледахме първия старт на 14 – годишните момичета и тръгнахме да загряваме . Загряхме добре и ни очакваха 3000м , които бяха в 3 обиколки всяка по 1000м.Тръгнахме бавно, цялата група се движеше заедно.Във втората обиколка станаха малки разкъсвания , като от около 22-24 състезателя бяхме останали 8 в групата.В средата на третата обиколка почнаха и атаките .Аз съумях да се класирам в първите 6 , като заех 5 то място с време 9 20 на около 5-10 секунди от първия Пламен Иванов. Антон Манов остана 7 – ми на 1-2 секунди от 6 – тия и на 3-4 от мене ….:) . След това разпуснахме леко(5-10минути) и седнахме да гледаме едно от най - интересните бягания (ст.възраст) , където взе участие С.Панов и с отлично бягане още от началото на 4000м трасе смаза конкуренцията с около 100 метра.

Следобед заедно със С.Панов отпътувахме към Г.Оряховица , където щеше да се проведе първата Brown team cup .Първи стартираха мъжете ( масов старт).Първи стана Кирил Николов.Аз стартирах в 16 : 31 .След уморителното бягане във Варна се чудех дали да стартирам или да си почина , но все пак реших да взема картата и да се разходя из парка.В крайна сметка се класирах на второ място от двама …:Д.

На следващия ден беше средната дистанция. Аз отново бях изморен , но реших колкото за тренировка да се пусна. Завърших го без почти никакви грешки , но почти целия маршрут съм го вървял.Заех първото място за деня и в общото класиране. Финалната права , както беше споменато преди старта, беше много дълга и трудна за бягане(все пак за първо време по финалната се даваха 50 лв) реших да се пробвам .Избягах я за 41 секунди и заех 3 то време от всички групи .Първо време даде С.Панов с 38 секунди , а след него беше Илдар Михнев с 40 .

No comments: