Friday, December 3, 2010

....







Измина много време от както не съм писал. За всичко си има причини и най – вече липса на свободно време.

През Юли отмина и най – големият форум ,на който успях да взема участие, а именно световното първенство за младежи и девойки провело се в Aalborg (Дания). Очаквах повече от това първенство липсата на концентрация и не до там голямата възможност за трениране на подобни терени ме остави на позиции малко над средната линия.
Спринт 132
Средна Б финал – 37 място
Дълга 102
Направи ми впечатление силните състезатели на скандинавците 6 равностойни състезателя с (2 треньора , масажист , лични автомобли и ....) .
След това предстоеше дълго лято и учене- защото бях изтървал цялата сесия от втория семестър поради простата причина, че тя съвпадаше със световното.В началото на годината поднових тренировъчния процес даже участвах в Софийския маратон (25км) които всъщност бяха 23 за 91 минути, което за подготовка по – малко от месец беше добре. След това претърпях болест около 14 дена (Бронхит) и така паднах до самата 0.
Вече сам по – добре и тренирам от 4 дена . Още ми е много трудно и не правя бягания по – големи от 40-50 минути . Надявам се , че ще навляза по бързо в ритъм и ще мога да се подготвя успешно за стартовете в края на Февруари.

No comments: