Saturday, August 4, 2007

Коляното ми хич не е добре ....(.

След завръщането ми в Шумен , направих един крос около 13 км с добро темпо .Същия ден вечерта усетих болки в коляното , но си казах : "на другия ден нищо няма да ми има" , а всъщност на другия ден беше още по - зле .Болката не е чак толкова голяма но чувствам , че коляното ми е натегнато и когато тръгна леко да бягам ми натежава и неможе да става въпрос за никакво бягане и така вече два дни не съм бягал , надявам се скоро да се оправи ,за да мога да продължа с тренировките . Утре на гости ще ми идва един ориентировач от Русе (Мартин) и с него ще проведем няколко технически тренировки на "Платото"( ако коляното ми е добре) надявам се с тези тренировки да напредна технически, защото отдавна не сам хващал карта както се казва :) засега това е от мен.

No comments: