Sunday, August 9, 2009

:)


УАСГ – Университет по архитектура строителство и геодезия, това ще е вишето учебно заведение, в което кандидатствах и бях приет в специалност геодезия, която ми беше първо желание. Това беше една от основните ми цели през тази година, която се осъществи, а другата беше JWOC 2009, която не се осъществи, но нямаше и как да стане, защото ако не се бях готвил редовно за изпита в УАСГ(който е най – трудният изпит в България от всички университети, където се кандидатства с математика) нямаше да мога да се справя успешно.Пожелавам си успешно завършване и да няма невзети изпити, които са характерни за УАСГ.

Тази седмица в Шумен се проведе подготвителен лагер за мъже и жени, които ще представят страната ни на световното в Унгария, което за мен беше голямо предимство, защото взех участие в техническите занимания и това беше началото на подготовката ми за следващите стартове.

През следващия месец ще се проведе и балканското първенство в Сърбия, за което се класирах. В момента физическото ми състояние не е хич добре, но се надявам до стартовете да се подобри и да съм в кондиция.

2 comments:

Chavdar Chernikov said...

Честито за УАСГ!!!Специалността ти е много сериозна и се радвам, че ще станем колеги ( от едно поприще )!! Ако искаш помощ, имам доста приятели геодезисти, с които работя...могат да ти бъдат от полза!!

Честито

Атанас Бояров said...

Мерси . Ще гледам да се справям , но ако има нужда ще се обаждам :). Те първа ще навлизам в тази сфера .