Friday, October 31, 2008

През 2009 ще се върна по- силен с карта и компас и по - силен на пистата


Вече сме в края на 2008 година и повечето състезания приключиха . За мен 2008 година ще остане като една година, в която изминах една голяма крачка напред. 2008 не започна много добре за мен, като бях контузен близо 4 месеца , ужасно много .Но това ме направи по силен и знаех, че мога да наваксам изгубеното време по време на контузията тренирах във фитнес залата , за да подържам някаква дейност (нямах друга възможност, болките в коляното бяха убйствени, не го пожелавам на никой) в края на Февруари започнах и леки разтичвания като не трябваше да се натоварвам много в последствие почнах по- тежки и по - тежки тренировки .Знаех , че изгубените месеци през зимата ще ми окажат голямо влияние , но бях готов да дам всичко , за да променя този факт . Състезанията не минаваха толкова добре не бях в много добро физическо и техническо състояние , но с всеки изминал месец аз ставах по- силен и по - силен тренировките ставаха по- тежки и по- тежки (3х1000 през 4 мин 3:02,3:01,3:03 остана и най - добрата от тях ) . В последствие взех участие в републиканското по лека атлетика на 3000ST(10:46) и на 5000(17:00) . Като подобрих с над 1 минута постиженията си от предходната година като се има в предвид контузията в началото на годината бях доволен от постиженията (за следващата година се надявам да са по – добри). Дойде време и за най – големия форум на, който можех да участвам това беше европейският шампионат в Швейцария за юноши до 18 години . В него участие взеха 30 държави (включително и скандинавските ) , а в нашата група бяхме 106 човека . Бях подготвен и готов за добро бягане на спринтовата дистанция . Района ми беше познат , но направих няколко грешки , които ми костваха място в първите 15 . Но 35 – тото място също не беше разочароващо и знам , че можех много повече . Направих си няколко много важни извода от изминалата година и знам , че 2009 ще се върна по силен както в гората с карта и компас , така и на пистата(което не е изобщо важно , но без него не може) .

No comments: