Monday, March 26, 2007

Купа "Първа пролет" Шумен 24-25 Март

На 24 и 25 Март се проведе традиционното съзтезание "Първа пролет" в град Шумен . На него участвах във възрастува група м18 моята група , а не в по - горна поради болките ми в левия крак . Нощното съзтезание мина добре. Аз не успях да присъствам , но доколкото знам организацията е била успешна и е нямало грешки . Дойде време и на дневното (дълга дистанция) . Стартирах без много загрявка понеже знаех че имам 8.5км маршрут а от 10 дена почти не бях тренирал поради болките в крака ми . Тръгнах без грешки , но на 3 та точка се минаваше през стръмно дере и крака ме заболя много след това бягах съвсем леко колкото да го завърша . Класирах се на 2 място след Огнян Грозданов и пред Павел Георгиев . Сега почивам и гледам да не натоварвам крака си за да може по - бързо да се оттърва от тази много неприятна болка .

No comments: